Teleurstellend

Natashinka 01 september 2020
Van dit boek had ik meer verwacht, een echte terugblik van 1 of meerdere families die de holocaust van dichtbij konden na vertellen. Maar eerlijk de eerste 100 bladzijden heb ik er mij door moeten worstelen,het is vooral een beschrijving over Knokke toen en nu. Uiteindelijk komt toch het verhaal van Motke en andere families. Maar het is allemaal wat van de hak op de tak. Waardoor ik persoonlijk moeilijk in het verhaal meegenomen word. Ook de schrijfstijl zelf leest moeilijk weg voor mij al thans.
Toch een mooie 3 sterren voor dit boek opdat het iets is dat nooit mag vergeten worden en vooral diegene man of vrouw /rijk of arm/ jong of oud/Christen of Jood die gevochten hebben voor hun en ons leven met hun leven .

Meer recensies van Natashinka