De 100- jarige man

Titel: de 100- jarige man die terug kwam om de wereld te redden
Auteur: Jonas Jonasson
Uitgeverij: Atlas Contact
Aantal bladzijdes: 719 bladzijdes

Cover: De cover valt goed op door de gele kleur. Als ik het in de boekwinkel zou zien zou ik het boek meteen oppakken.
Auteur: Jonas Jonasson (1963) werkte jarenlang als journalist en mediaconsultant, voor hij ging schrijven. Zijn debuutroman De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween werd overal ter wereld een ongekend succes, en de roman is verfilmd. Hij woont op het eiland Gotland, in de Oostzee.
De 100- jarige man die terug kwam om de wereld te redden is een boek met veel humor en actuele personages. De schrijfstijl is makkelijk te volgen met makkelijke woorden. Het plot is goed geschreven en goed te volgen. Het boek is origineel geschreven door de combinatie van humor en actuele personages. Ik heb veel leesplezier aan het boek gehad en ik ga zeker meer boeken van deze auteur lezen.

Meer recensies van Nathalie B