GEEN chicklette!!!!

Toen ik het begon te lezen vreesde ik voor een echte chicklet. Koppel al een wat jaartjes getrouwd, mooi huisje, 2 mooie kindjes, zelfs de obligatoire hond erbij, er komt wat sleur in het huwelijk... Been there, done that...
Toch wist Saskia mijn aandacht te houden door haar schrijfstijl.
En ojee, terwijl ik dacht dat ik een leuk vriendinnenclub-verhaaltje zat te lezen, werd ik algauw meegenomen op een hele rollercoaster van twists en plotwendingen die ik echt niet zag aankomen. Ik riep meerdere keren een paar woordjes tegen het scherm waarvan ik niet wist dat ik ze kende. Toch blijft het verhaal logisch, geloofwaardig en makkelijk te volgen.
Af en toe krijg je wel eens een hint in het verhaal over het plot, maar toch... Saskia weet dat helemaal te bewaren tot het allerlaatste hoofdstuk. (en zelfs dààr word je nog verrast!)
Dit is ècht een aanrader, die je zeker nog een paar keer zult herlezen.

Meer recensies van NathalieLemaitre1975