Waardig superspannend vervolg

NathalieLemaitre1975 26 februari 2021
Kamp Alpha 2021: De Nieuwe Wereld

Het mysterieuze virus uit Kamp Alpha 2020: De Pest Meester, heeft Nederland nog steeds in zijn greep.
Drie aan lager wal geraakte kompanen krijgen te horen over een nieuwe wereld, waar hen in voedsel en onderhoud zal worden voorzien. Zelfs het nestje gevonden puppy's zijn er welkom.
Maar is die Nieuwe Wereld wel zo idyllisch?
Bewoonster Li stelt er zich toch vragen bij. Waarom trekt haar vriend Arjen zich plots niets meer aan van zijn hond Karel, de reden waarom hij naar daar trok? Waarom lijkt hij zich niets meer te herinneren? Waarom krijgt de kleine Maan niet gewoon school, maar moet ze altijd in de plantenkassen werken? Waarom zijn Daniƫlle en Arjen altijd zo kribbig zonder hun sapjes?
Het boek leest als een trein. De onderhuidse spanning is haast tastbaar; iets waar Suzanna Esther een ware meester in is.
Opnieuw schreeuwt het om een vervolg! Alhoewel... Als je weet dat dit geschreven werd voor de nieuwe corona-maatregelen, ben je toch een beetje bang voor wat er ons nu nog te wachten staat...

Meer recensies van NathalieLemaitre1975