Nog steeds kippenvel!!!

Caitllin heeft een wel heel toxische relatie met Koen. Hij blijft haar maar dubbele signalen geven. Houdt hij nu van haar of niet? Toch kan Caitlin hem niet vergeten, en blijft hem steeds weer vergeven, zelfs wanneer hij haar laat zitten met hun dochter, Sifra.
Wanneer Sifra 18 wordt, wil ze een au-pair job aangaan in London; een droomjob. Gekke omleidingen van de vlucht die de au-pair organisatie geboekt heeft, wekken haar argwaan op.
Ontsnappen is niet mogelijk: ze belandt in de handen van een Oost-Europees prostitutienetwerk.
Zal Caitlin haar dochter ooit nog terug zien?

Mijn mening:
Wat begint als een ja/nee/misschien-liefdesverhaal, gaat dan over in de ergste nachtmerrie die je maar kan bedenken als vrouw.
Mariska schuwt geen enkel taboe in haar omschrijvingen over wat haar personages moesten doorstaan. Ik geef toe: ik moest het boek af en toe eens aan de kant leggen om bij te komen, alhoewel ik een thriller-lezer ben.
Toch zorgt de schrijfstijl van Mariska ervoor dat je gewoon verder MOET lezen. Je MOET gewoon weten hoe het afloopt, want je wordt zo betrokken in het lot van de personages.
Dit is een verhaal dat voor altijd en eeuwig in je geheugen gegrift zal staan, maar liefst niet lezen voor het slapengaan...

Meer recensies van NathalieLemaitre1975