Spannend en veelbelovend 1e deel

nicolet1968 07 juni 2021
Gina is een introverte huisvrouw met een gelukkig huwelijk en twee leuke kinderen. Maar dan wordt door een auto-ongeluk het geheime leven van haar man als seriemoordenaar onthuld. Gina’s voormalige leven is voorbij, ze begint opnieuw, neemt een nieuwe naam aan, Gwen Proctor, die zich ontpopt als een moeder die door het vuur gaat voor haar kinderen.
Het eerste deel van een nieuwe serie die hoge verwachtingen wekt voor de andere delen die ik zeker ook op mijn verlanglijstje ga zetten. Want dit boek was het lezen meer dan waard.
Een echte thriller, met een goed verhaal en veel spanning. Het opgejaagde gevoel waarmee Gwen en haar kinderen door het leven moeten en het gevoel dat niemand te vertrouwen is, zijn ook voor de lezer van het boek goed voelbaar. Vanaf de eerste bladzij wordt je het verhaal ingezogen, en dat verhaal laat je ook niet meer los.

Meer recensies van nicolet1968