Niels-2276 06 april 2007
Nog nooit van deze man gehoord, geen verwachtingen en wat een verrassing! Paniek is het eerste boek van Jeff Abbot dat in het Nederlands is vertaald.

De hoofdpersoon van het boek Evan Casher woont in Houston, heeft een succesvolle carrière als filmmaker en zijn fantastische vriendin Carrie. Die heeft alles het goed voor elkaar zou je zeggen. Maar dan krijgt hij vroeg in de ochtend een telefoontje en het leven van de jongeman stort in....

De eerste bladzijden zit je al aan het boek vastgenageld. Wilde achtervolgingen en kogels die langs je oren suizen. Paniek is een razendsnelle thriller die onmogelijk weg te leggen is. Een echte pageturner.

Hopenlijk worden de andere boeken van deze auteur ook snel vertaald want hij heeft erin totaal vijf op zijn naam staan. Jeff Abbot is voor mij geen onbekende meer.

Meer recensies van Niels-2276