Heerlijke feelgood!

Recept voor geluk leest vlot, het zit vol met humor, er zit diepgang in en de personages zijn goed uitgewerkt. Ik heb genoten van dit boek!

Liv is een eigenwijs personage en weet wat ze wil, dat komt heel duidelijk naar voren. Haar vriend Onno staat alleen niet achter haar, ze staan allebei anders in het leven en die verschillende karakters komen goed naar voren.

De familie Nienhuis is in het begin een beetje een mysterie, maar langzaam aan leer je Matt en zijn vader beter kennen. En er zit nog een wending in, achteraf had ik hem misschien wel aan zien komen maar dat was niet zo en dat maakte het alleen maar leuk!

Ik heb dit boek als paperback en ik hoop dat de andere 2 delen ook nog als paperback uitgegeven gaan worden. Maar ik wil ze wel graag lezen, dus als dat te lang duurt ga ik ze als ebook lezen!

Meer recensies van Nienke | Wegvanboeken