Een vreemde eend in de bijt

Noa_Lagaeysse 11 mei 2019
Imojiman is een boek dat mij in het begin enorm aanspraak: de verhaallijn, de verschillende personages, ... . Maar uiteindelijk viel dit allemaal een beetje tegen.

Het lezen van het boek vond ik nogal moeilijk. Ik heb er nooit echt ingezeten, ik moest mij erg concentreren om de verschillende verhaalllijnen uit elkaar te houden en ik kon ook niet zomaar tien pagina's lezen, want dan was ik het verhaal kwijt. En waar je hoopt dat op het einde de verschillende personages een gemeenschappelijke band hadden en hun verhaallijnen elkaar kruisen, lijken deze echter naast elkaar lopen.

Tijdens het lezen en dan vooral in het begin, had ik steeds weer het gevoel dat ik iets van informatie had gemist of dat ik toch wel het eerste boek had moeten lezen. Dit was natuurlijk jammer want ik heb het eerste boek dus niet gelezen.

Het boek is voor mij geen hoogvlieger en ik denk dat ik dit boek snel zal verdwijnen in de vergetelheid in mijn boekenkast.

Meer recensies van Noa_Lagaeysse