Een goed boek met niet veel bladzijden

NoorVos 06 februari 2019
Ik vind het boek leuker dan ik in eerste instantie dacht, het thema van het boek, verdwijning, vond ik leuk om over te lezen want er is dan altijd een beetje spanning in het boek aanwezig en dat vind ik belangrijk in een boek. De personen die in het boek voor komen vind ik goed uitgedacht, Raymond is de leuke vader van twee dochters en die enge man die je niet in het donker wilt tegen komen. Saskia is zo’n meisje die veel te veel vertrouwen heeft in de mede mens en vertrouwd andere daarom ook soms iets te snel.
De manier van schrijven was niet heel special er kwamen geen moeilijke woorden in voor en ook geen oud Nederlands. Hoe het boek is opgebouwd is fijn lezen, je gaat best chronologisch door het verhaal heen dat vind ik altijd fijn zo raak ik niet kwijt wat er nou allemaal gebeurt was.