Alles te verliezen

OceanSoul 15 september 2019
Het boek begon met een rouw advertentie. Dit maakte het gelijk al spannend. Wat is er gebeurd, door wie en waar?

Claire, een lieve moeder, een liefhebbende echtgenote en huisvrouw. Ze woont samen met haar 2 dochters, man, 2 paarden en poes Reddy in een mooie woonboerderij.

Als haar vader overlijdt, laat hij Claire en haar moeder achter met hoge schulden. Claire ziet geen andere oplossing dan te gaan werken, om de schulden af te lossen. Ze gaat als prostituee te werk. Hier verdient ze veel geld mee.
Tijdens haar werk leert ze Marius kennen.
Marius en Claire krijgen een relatie. Marius is een crimineel die er geen doekjes om windt.
Als hij op een dag gepakt word, komt hij vast te zitten in Noorwegen, waar hij een celstraf van 10 jaar moet uitzitten.

In de tussentijd krijgt Claire een relatie met Harald, een succesvol ondernemer, en word vader van Charlotte en Fleur.
Als na 10 jaar Marius ineens bij Claire voor de deur staat, zakt de grond onder haar voeten weg.

Het verhaal is fijn om te lezen. Ik had iets meer spanning verwacht. Het eind maakte veel goed.
De personages zijn goed uitgewerkt. De schrijfstijl is goed te volgen, en makkelijk te lezen.

Dit was mijn 3e Esther Verhoef, en ik ben fan van haar boeken! Aanrader dus!

Meer recensies van OceanSoul