Façade

Rank 1689 Gelezen 1773 Aan het lezen 43 Wil ik lezen 1102 Favoriet 61 Recensies 72
Thrillers & Spanning Artikelen 5 Newsroom 4 Lijsten 10 Spots 14   Topics 0

Twee jaar na haar pijnlijke scheiding komt jonge moeder Iris van der Steen eindelijk aan vakantie toe. Een roadtrip dwars door snikheet Europa met oldtimer Toet, en stapels cassettebandjes uit haar jeugd, moet haar dichter bij zichzelf en bij haar reislustige moeder in Portugal brengen.

Wanneer ze de knappe, charismatische sportinstructeur Mischa de Jong laat instappen, lijkt de reis een romantische wending te nemen. Maar Mischa is niet wie hij zegt te zijn. Hij leek zo aardig. Dat ze hem ontmoette, was toeval. Of niet?

Literaire thriller
Prometheus
12 maart 2019
23 maart 2021

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Lucette

Onno van Rijen Hebban Recensent

Beklemmende roadtrip

door: Onno van Rijen 2 likes

Na haar laatste thriller Lieve mama was het vier jaar wachten voordat een nieuwe thriller van Esther Verhoef verscheen. Inmiddels is het al haar twaalfde thriller. Vijf schreef ze met haar man Berry onder het pseudoniem Escober. Wat aan dit nieuwe boek opvalt is de prachtige cover, die niet alleen...

Reacties op: Façade