Nazomer

Gelezen 788 Aan het lezen 11 Wil ik lezen 498 Favoriet 24 Recensies 28
Literatuur & Romans Artikelen 8 Newsroom 1 Lijsten 6 Spots 3 Top25's 12 Hebban 1000 992   Topics 0

Twee werelden. Eén vrouw. Nazomer.

Modeontwerpster Vivian D staat op het hoogtepunt van haar carrière. Haar bedrijf floreert, ze wordt op handen gedragen. Vlak voordat ze op een groot evenement in Parijs de rode loper betreedt, krijgt ze echter schokkend nieuws. Het dwingt haar na te denken over haar turbulente levenspad en een ingrijpende gebeurtenis die ze al tientallen jaren verdringt… In de haar kenmerkende meeslepende stijl beschrijft Esther Verhoef hoe de jonge Claudia opgroeit in een wereld die niet bij haar past en verandert in de succesvolle Vivian D. Welke offers heeft Claudia moeten brengen, en voor welke keuzes staat Vivian nu?

Nazomer voert de lezer van een volksbuurt in de jaren zeventig en tachtig via een atelier aan het Amsterdamse IJ naar de wereld van high fashion in Parijs en New York.

Ambo|Anthos
04 juli 2017
04 juli 2017

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Marloes Auteur

Heerlijk zomerleesvoer

door: Marloes

In Nazomer beschrijft Esther Verhoef (1968) het leven van modeontwerpster Claudia, mede-eigenaar van het bedrijf Vivian D. Samen met Marnix runt ze het intieme, maar zeer succesvolle modebedrijf wanneer ze hoort dat Marnix zijn aandelen verkocht heeft en er een nieuwe ‘baas’ komt. Claudia’s wereld...

Reacties op: Nazomer