Onrust

Rank 7681 Gelezen 328 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 179 Favoriet 19 Recensies 23
Thrillers & Spanning Artikelen 4 Lijsten 3 Spots 2 Top25's 4   Topics 0

In 2003 verschenen als Onrust van Esther Verhoef. Later opnieuw uitgebracht onder de naam Escober.

Een succesvol zakenman die ogenschijnlijk alles heeft, maar niets meer voelt. Een fotografe die een heftige verhouding met een getrouwde man aangaat. Een arts die voor het moeilijkste dilemma in zijn carrière wordt gesteld. Een eenzame overvaller die puur voor de kick leden van een criminele organisatie afslacht. Hun levens en belangen komen met elkaar in botsing. Met dodelijke gevolgen. Iedereen verlegt zijn grenzen. Iedereen gaat de confrontatie aan. Iedereen worstelt met zijn doelen, wensen en verlangens. Maar niet iedereen ontspringt de dans.

Thriller
Literaire thriller
Sil Maier & Susan Staal (1)
Anthos Literaire Thrillers
30 november 2006
18 april 2013
9789061120162 , 9789061122425 , 9789041412201

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Lucette

Sander (Hebban Crew) Hebban Crew

Een echte stoere actiethriller

door: Sander (Hebban Crew) 2 likes

Als je debuutboek door je uitgever wordt aangekondigd als 'een thriller van Amerikaans bestsellerniveau', dan worden er natuurlijk torenhoge verwachtingen geschapen. Onrust is de titel van de eerste thriller van de Nederlandse Esther Verhoef en werd al in juli met veel enthousiasme door de uitgever...

Reacties op: Onrust