De nachtdienst

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 48 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
De nieuwe Esther Verhoef – spannender dan ooit

Een mysterieuze patiënt verstoort je nachtdienst.
Nu ben je nooit meer veilig.

Dierenarts Emma van Eerd woont met haar veertienjarige dochter boven de praktijk. Tijdens een nachtdienst dwingen twee gemaskerde mannen haar een levensreddende operatie uit te voeren op hun zwaargewonde vriend. Emma zet alles op alles, zich er niet van bewust dat dit nog maar het begin is.

Esther Verhoef is een van de succesvolste en veelzijdigste schrijvers van Nederland. Zij is onze meest bekroonde en genomineerde thrillerauteur. Van haar psychologische thrillers en romans zijn in eigen land ruim 2,8 miljoen exemplaren verkocht.

‘Verhoef bewijst keer op keer dat zij in Nederland de koningin van het genre genoemd mag worden.’ Vrij Nederland

‘De kracht van Verhoefs actiethrillers is zonder twijfel de stijl, die al even hoekig is als de personages. Je snakt naar adem.’ NRC Handelsblad

‘Als je de adrenaline van de recensent nog tot diep in de nacht laat stromen, is dat vakwerk.’ de Volkskrant

Over Façade:
‘Goed geschreven, mooie karakters en een prachtige plot.’ AD *****

‘Vlot geschreven en een puike plot, met een mooi opgebouwde spanning.’ VN Thrillergids ****

‘In één adem uit.’ Margriet

Literaire thriller