Alles te verliezen

Rank 1394 Gelezen 1308 Aan het lezen 14 Wil ik lezen 230 Favoriet 24 Recensies 45
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 6   Topics 0
Claires leven is geslaagd. Ze is een aantrekkelijke vrouw van in de dertig en woont op een van de meest idyllische plekken in Nederland, in een prachtige gerenoveerde boerderij samen met haar man, de gerespecteede makelaar Harald van Santfoort, en hun twee dochtertjes, Charlotte van vijf en Fleur van zeven.

Maar Claires leven is niet zo smetteloos als ze doet voorkomen. Niemand weet waarmee ze in het verleden haar geld verdiende en dat zij een ongezonde relatie had met Marius, een beruchte crimineel. Zelfs haar eigen man is hiervan niet op de hoogte. En dat wil ze zo houden, kost wat kost.

Na tien jaar cel is Marius weer op vrije voeten. Hij heeft Claire getraceerd en is niet van plan om zijn oude vriendin zo maar op te geven. Of heeft hij andere motieven?

Literaire thriller
Ambo|Anthos
20 november 2008
12 maart 2013

Kees de Bree Hebban Recensent

Onderzoek naar psyche van de vrouw

door: Kees de Bree 1 like
Naarmate een auteur meer boeken op zijn of haar naam heeft staan, worden de vaste thema’s en motieven als sterren aan een donkere hemel zichtbaar. Bij Esther Verhoef is één van die thema’s tevens de titel van haar laatste boek Alles te verliezen. In haar prijswinnende boek Rendez-vous was het...

Reacties op: Alles te verliezen