GRUWELIJK GOED!

05 december 2017
Ook al is het begin wat chaotisch en start het allemaal wat traag op. Ik kan maar één ding zeggen, het boek wordt GRUWELIJK!

Toen de waarheid over de Heks onthult werd zat ik zowaar een potje te janken. Dit alleen al maakt dit boek 5 sterren waard, want geen enkele auteur is dit ooit gelukt!

Ik moet er wel even bij vermelden dat Thomas Olde Heuvelt de neiging heeft om erg lange zinnen te gebruiken. Ik persoonlijk vind dat geen enkel probleem, maar voor sommige mensen kan dit wel een probleem vormen.

Ik heb er geen slapeloze nachten of nachtmerries van gehad. Maar dit zal ongetwijfeld te wijten zijn aan het feit dat ik zelf auteur ben en dus heel goed weet dat dit allemaal de fantasy van de schrijver is. Er zijn namelijk wel mensen die nachten wakker gelegen hebben. Ik kan wel zeggen, dit boek is niet voor de tere zieltjes onder ons.

Toch wil ik iedereen, ondanks de vele negatieve reacties, zeggen, geef het een kans, want ik vond het gruwelijk goed!

Meer recensies van