Bijzondere, emotionele thriller

Pat2019 18 juli 2019
Dit boek heb ik geleend van een vriendin met de vraag ook een recensie op hebban, tot voor kort mij onbekend, te schrijven. Met liefde zou ik zeggen, want dit is een bijzonder verhaal, dat alle aandacht verdient. Er zijn al vele beoordelingen afgegeven en die kan ik allen, op een enkeling na onderschrijven. De schrijfster blinkt echt uit in het weergeven van de diepere gedachten en diepere emoties die wij allen ervaren, waardoor je bijna aan de lijve de pijn van de hoofdpersoon voelt. Dit verhaal raakte me dan ook zeer, temeer daar het een onderwerp, misbruik, betreft waar veel te weinig aandacht, laat staan maatregelen tegen getroffen worden. Ik hoop dan ook dat de auteur door gaat met schrijven. Het volgende boek koop ikzelf.

Meer recensies van Pat2019