Wow

Wat een geweldig boek. Ik had nog nooit eerder iets van deze auteur gelezen, maar na het lezen van dit boek wil ik liefst zo snel mogelijk alle boeken gaan lezen.
Het boek is opgedeeld in 3 delen. Het eerste deel is opgedeeld in korte hoofdstuken waarin je afgewisseld de gedachten van Amelie en een ander personage kunt lezen. Het lijkt alsof deze persoon zijn verhaal aan jouw verteld. Vooral over diens jeugd. Dit is zeker een leuke manier van de auteur om het boek/verhaal over te brengen aan de lezer.
Het tweede deel lezen we vanuit Amelies pov, dit deel wordt alleen maar spannender. Er wordt gezegd dat er iets vreselijks gebeurd is terwijl Amelie ontvoerd was, er wordt vaak iets over gezegd, maar je komt het niet meteen te weten. Het boek houdt je in z’n greep en het is heel moeilijk om het aan de kant te leggen!
In het derde deel komt alles samen. Alles wordt duidelijk en alle puzzelstukjes vallen in elkaar.
Alles klopt gewoon.
In dit deel komen ook veel plot twists and I love it! Ik heb bij dit boek opnieuw vaak gedacht dat ik het eindelijk doorhad, maar dan toch … plot twist . Dit was m’n eerste boek van Angelique maar zeker niet m’n laatste. Wat een schrijfster. Ik heb zo genoten van deze thriller.
Dus als je een boek zoekt met heel veel spanning, sterke personages, plot twists en korte hoofdstukken (ook niet onbelangrijk!) dan moet je dit boek gewoon lezen.

Meer recensies van The.reading.blonde