Ongeloofwaardig personage...

Greet Snip 03 maart 2020
Gisteren het boek uitgelezen. Hoewel ik erg enthousiast ben over de serie van de 7 zussen, bekroop mij nu tijdens het lezen over de verslaving van Electra toch een gevoel van: "nu weet ik het wel, genoeg is genoeg". Het verhaal over Cecilia in Kenia vond ik prachtig, maar het verhaal over Electra begon mij te vervelen. Op het einde van het boek staat zij voor een publiek van duizenden mensen te vertellen over haar verslaving. Zij gebruikt woorden die niet bij haar passen vind ik, zij heeft geen opleiding afgemaakt, zij interesseerde zich tenslotte jarenlang alleen maar voor haar modellenwerk, drugs, alcohol en seks. Zij las nooit een boek, ik vind haar personage vrij ongeloofwaardig.
Ik ben benieuwd hoe Lucinda Riley deze serie afmaakt, vragen die bij opkomen zijn: is Pa Salt inderdaad dood? En waarom heeft hij juist deze meisjes, die allemaal een bijzondere afkomst hebben, geadopteerd? En waarom zijn zij niet eerder geïnformeerde over hun afkomst? Waar komt zijn rijkdom vandaan? Ben benieuwd of Riley dit nog heeft uitgewerkt of gaat uitwerken!

Meer recensies van Greet Snip