Wat een mooi Groente kookboek!!

Qodesja 01 maart 2024
Wat een mooi kookboek met eigenlijk zoveel verschillende groente gerechten wat ingedeeld is naar de seizoenen,Lente, zomer herfst en winter. Ook wordt alle info genoemd omtrent een groente bv bewaartips etc. De hoofdstukken zijn gekleurd en hebben hun eigen kleurtje. Op deze manier maakt het je makkelijker om het hele jaar door heerlijke groente recepten te maken en hiervan te genieten. Soms weet je niet wat je moet eten en dan is daar dit prachtige boek. Mooie en heerlijke groente gerechten. Ik vind dit boek echt WauW!! En dan heb ik dit boek via de minibieb aangetroffen bij mij in de buurt. Dit kookboek verdient volledige aandacht en raad iedereen aan die houdt van heerlijk eten dit boek aan te schaffen.
Ik ben hier helemaal happy mee. Thanks naar de gulle gever.

Meer recensies van Qodesja