Fascinerend, grimmige, ontroerend en een uitmuntende psychologische roman/thriller!!

Qodesja 10 september 2019
Allereerst wil ik Hebban en Prometheus heel erg bedanken dat ik dit boek heb gekregen via Giveaway.

Liv verbergt zich in een container. Zo hoeft zij nooit naar school. Want Liv stierf toen zij zes jaar oud was.

Het verhaal wordt door Liv verteld, zij leeft samen met haar vader Jens en haar beeldschone moeder Maria die als maar groter wordt op een schiereiland in totale afzondering. Ze leven in totale chaos en de liefde van vader Jens voor zijn dochter Liv is alarmerend en eigenlijk doodeng.Maar Liv ondergaat dit in volste vertrouwen. Liv accepteert in haar onschuld alles en vind ook alles vanzelf sprekend
Het verhaal is traumatisch op sommige momenten zelfs luguber maar de personages worden tijdens het lezen echte mensen die je raken en ziet afglijden.

Hars is een verhaal dat je bij de strot grijpt en niet meer los laat en nooit meer zal vergeten.
Hars is een weergaloos goed boek...

Meer recensies van Qodesja