Origineel

QuintenMaes 18 oktober 2020
Dit boek heb ik even laten bezinken. Een uniek concept van twee versies over dezelfde feiten, gebundeld in één boek. Als lezer beslis je zelf met wie je begint, maar door de opzet word je ook meteen meegezogen in het verhaal van ofwel Nathan, ofwel Elias, zonder invloed van buitenaf. Dat maakt dat je eerst het hele verhaal van de eerste man leest, en dan pas beïnvloed wordt door het andere. De eigenlijke waarheid (en die wordt opgehelderd) zit in het midden van de bundel, na de nodige waarschuwingen. Zelf ben ik begonnen met Nathan.
Een bijzonder uniek concept dat ik nog nooit eerder heb. Niet alleen dat maakt van dit boek een must-read, ook het verhaal zijn is ijzersterk en psychologisch erg aangrijpend. Met nog enkele grote verrassingen erbij, maakt dit Mijn Waarheid voor mij een van de beste boeken van de afgelopen jaren. Genoten vanaf de eerste letter.

Meer recensies van QuintenMaes