Heerlijke feelgood!

Ramonaleest 29 december 2019
Ik zat vanaf pagina één in het verhaal. Het neemt je helemaal mee in leven van Lucie. De hobbels die ze moet overwinnen en haar zelfvertrouwen wat ze terug moet krijgen.

Lucie vertrekt na een moeilijke periode naar Frankrijk. Naar de camping waar zij vroeger veel gekomen is. Maar David, ziet dat niet zo zitten en ziet haar het liefst meteen weer vertrekken. Dit steekt hij ook niet onder stoelen of banken.
Maar langzaam aan merk je dat ze toch weer het leuke aan elkaar gaan zien. De interactie tussen de twee vind ik erg prettig lezen.

Het verhaal is vlot geschreven, zonder moeilijke woorden. De hoofdstukken zijn van een prettig formaat. Soms lees je ook vanuit het oogpunt van David. Dat maakt het plezierig lezen. Je leest dan de gedachtes en gevoelens van Lucie, maar ook die van David. En vooral wat ze bij elkaar teweeg brengen.

Alle personages worden goed beschreven, waardoor je je een goed beeld van ze kunt maken. De personages voelen gelijk vertrouwd aan.
Dit boek bevat ook de nodige humor, waardoor ik enkele keren hardop heb zitten lachen. Top gedaan!

Dit is een verhaal vol met vriendschap, liefde, overleven, zelfvertrouwen, romantiek en loslaten en vasthouden. De ingrediënten voor een goede feelgood!

Meer recensies van Ramonaleest