goed eerste deel in een tweeluik

Ramonaleest 30 september 2020
Wauw wat een verhaal dit boek. Ik val maar meteen met de deur in huis. Ik was zo overdonderd door dit plot, wat een mooie cliffhanger om smachtend te wachten op deel twee in deze tweeluik.

We lezen vanuit twee perspectieven, Luca en Sage. Tussen deze twee personages merk je meteen dat er een klik is. Maar beide hebben ze een verleden die ze verbergen voor de ander waardoor er vaker momenten zijn dat ik als lezer ze met de koppen tegen elkaar wil slaan om ze te laten doordringen dat als je open en eerlijk bent de juiste mensen in je leven blijven.
De personages zijn in een zo danige hoedanigheid uitgewerkt dat ik ze beide in mijn hart heb gesloten. Ze hebben beide hun problematiek en stoornissen, deze zijn goed uitgewerkt, Kneidl heeft haar research goed gedaan hierin.

Het verhaal laat zich lekker lezen. De switch die je maakt door de hoofdstukken van zowel Luca als Sage zorgt ervoor dat je een compleet verhaal voor ogen krijgt.
Vaak heb je in een new-adult dat de tegen persoon niet echt een body krijgt, maar Luca krijgt dat in deze wel, wat ik erg verfrissend vond.

Het verhaal geeft je voor mijn gevoel een boodschap, niet te snel oordelen, want je weet niet wat er bij een ander allemaal speelt.

Meer recensies van Ramonaleest