leuk eerste deel

Ramonaleest 28 september 2020
In dit eerste deel van de serie krijg je een kijkje in het leven van Cleo. Haar leven gaat zijn gangetje. Ze werkt, doet aan sport en is verliefd op een jongen die ook in haar yogaklas zit.

Heerlijk om de dynamiek te voelen die de vriendinnen Cleo, Sophie, Abigail en Kim hebben. Ze lijken elkaar alle vier op verschillende vlakken aan te vullen waardoor je je meteen in een compleet groepje terecht voelt komen tijdens het lezen. Maar in ieder leven scheelt er iets aan en iedere vriendin heeft wel een puntje waar ze aan willen werken. Maar ook hierin steunen ze elkaar.

De schrijfstijl van Muskee heb ik als prettig ervaren. Het verhaal laat zich lekker lezen en de humor zorgt ervoor dat ik geregeld met een glimlach heb gezeten.

Ik ben dan ook na het lezen van deel 1 van deze serie heel erg benieuwd wat er nog komen gaat. Ik hoop dat deze komende delen mij net zo gaan verrassen als dit deel gedaan heeft.

Meer recensies van Ramonaleest