verhaal met humor

Ramonaleest 23 februari 2021
We lezen dit verhaal vanuit Amber. Zij wordt door haar zus op reis gestuurd. Amber kan dit niet zo waarderen, maar gaat toch overstag. Ze is vastbesloten om er een reis van te maken vol herinneringen. Een sneeuwstorm zorgt ervoor dat de plannen van Amber iets veranderen. Ze ontmoet op het vliegveld het beroemde duo StormRaaf. Raaf nodigt Amber uit om mee te gaan naar een plek waar ze kan overnachten, dan hoeft ze niet op het vliegveld te blijven.

Voor Amber gaat er een wereld open in dit verhaal. Ze ontmoet mensen die stuk voor een stuk iets toevoegen aan haar leven. Ze voelt weer iets van liefde maar blijkt uiteindelijk een stuk van zichzelf terug te vinden dat jarenlang onder de oppervlakte heeft gezeten maar niet tot uiting kwam.

Nina en Nils komen vrij snel in het boek voorbij. Bij hen begint de zoektocht van Amber. Wanneer Amber dan naar haar bestemming gaat komt ze Laila tegen. Zowel Nina als Laila zijn spontane meiden die het hart op de tong hebben liggen en Amber vaak stof tot nadenken geven.

Storm en Raaf het beroemde fotograven duo spelen een belangrijke rol in dit boek. Zij zijn voor mijn gevoel het licht en het donker. De een is oprecht en de ander speelt maar wat. Maar beide gaan ze een belangrijke rol spelen in het leven van Amber.

De humor in dit boek zorgt er menig keer voor dat ik met een glimlach heb zitten lezen.

Meer recensies van Ramonaleest