Feelgood in het mooie Parijs

Rcisca 22 februari 2023
♡ Bestemming Parijs ♡

Bestemming Parijs van Mirjam Miserius stond al sinds de zomervakantie in mijn kast te wachten.
Niet omdat het me niet leuk leek, maar het kwam er gewoon niet eerder van om deze te lezen.

Nu heb ik het boek dan eindelijk opgepakt en ook gedeeltelijk geluisterd.

Ik moest er even inkomen.
We volgen 3 dames, Sophia, Chloe en Lizzie.
Omdat we per hoofdstuk van personage wisselen duurde het even voor ik de vrouwen wat beter ging begrijpen.
Daarnaast ontstond bij mij op den duur wat irritatie naar het vriendje van Sophia.

Hoe verder in het verhaal je komt hoe beter je de vrouwen gaat begrijpen. Je leert ze kennen en komt achter hun struggles.  Dit zorgt voor emotionele stukjes bij alle drie de vrouwen.

Mirjam weet de verhaallijnen op den duur heel mooi samen te voegen waardoor het iets makkelijker is om alles bij te houden en te volgen.

Daarnaast is het wel heel duidelijk dat Mirjam Parijs op haar duimpje kent.
Ze weet de sfeer zo mooi over te brengen dat ik, als leek op het gebied van Parijs, ook enorme zin heb om Parijs eens te gaan ontdekken.. wie weet ooit!

Gelukkig is dit boek een eerste deel, want het voelt alsof de verhalen van de drie dames nog helemaal niet af zijn.
Ik ben zeker nieuwsgierig geworden naar meer.

Bestemming Parijs krijgt van mij 3.5☆☆☆

Meer recensies van Rcisca