Een leuk verhaal

ReadingForTheFunOf.it 03 februari 2024
Recensie-exemplaar via de Verhalenfabriek. Dank aan @Juul_deverhalenfabriek en @verhalenfabriek voor dit exemplaar.

Een leuk verhaal zo in de aanloop naar Valentijnsdag!

We gaan naar 1842, naar Midden-Engeland. En daar maken we kennis met 'Lady Rosanne', ze is smoorverliefd op de buurman, 'Lord Garret Neville'.
Elk jaar met Valentijn stuurt ze hem de meest mooie valentijnskaarten, en dit jaar heeft ze iets bedacht om nog meer indruk te maken op de knappe Lord. Aangezien Rosanne dit jaar geïntroduceerd wordt aan het hof, hoopt ze het lot een handje te kunnen helpen, zodat Lord Garret als een blok voor haar valt en haar kiest wanneer ze wordt geïntroduceerd.

Ze ontmoet echter ook een vriend van haar broer, de lompe en ontactische Jonathan Whittaker. En hij helpt op zijn zachtst gezegd niet mee.

Je leest dit verhaal vanuit 3 standpunten; Rosanne, Garret en Jonathan. Dat leest zo fijn weg. Het leest zeker alsof je jezelf midden in de 19de eeuw bevind.
Het is vlot geschreven en het is zeker een meeslepend verhaal.

Meer recensies van ReadingForTheFunOf.it