Captive

Readwithcarr 22 maart 2024

De cover van dit boek vond ik erg mooi en duister overkomen dit mij ook meteen aan. Ik had dit verhaal veel voorbij zien komen en ik kon dus niet wachten om dit uiteindelijk ook zelf te lezen.
Dit verhaal is een Dark-Romance, voor dat je hier aan begint adviseer ik om de trigger warnings te lezen.

Dit was mijn aller eerste dark romance en wat heb ik hier van genoten, ik kon geen betere eerste dark romance beginnen. Dit verhaal omvat spanning, romantiek, medeleven en verdriet. Alles wat je je maar kan bedenken dus.

Het verhaal leest erg vlot en door de opkomende spanning wil je alsmaar door blijven lezen. Het verhaal heeft een hele fijne schrijfstijl en de personages zijn ook goed omschreven. De Personages zal je allemaal liefhebben en haten tegelijk.

Het is een super origineel, vermakelijk en een vlot verhaal. Het boek leest erg vlot en de verschillende onderwerpen in dit boek zijn erg origineel. Sarah Rivens heeft een enorm goed boek neergezet voor een eerste deel uit een serie! Ik kan dus ook zeker niet wachten om aan deel 1.5 te beginnen.

Dit boek is zeker een aanrader als je wilt beginnen aan dark romance.

Meer recensies van Readwithcarr