Bloemeneiland - Suzanne Vermeer

Readwithcarr 01 mei 2024
De cover van dit boek vond ik erg mooi en sprak mij ook meteen aan. Het gaf mij absoluut het vakantie gevoel en een mooie omschrijving van uiteraard het prachtige bloemeneiland.

In dit verhaal ga je mee met Pien en haar vriendin Leonor op zoek naar de geheimen van haar moeder. Je word door het prachtige Madeira heen gesleurd en de belevenis tijdens het lezen van dit boek was erg realistisch. Dit is een absolute zomerthriller.

Het is een mooi verhaal over zoektocht naar familie met een heerlijk zomers randje. Je vliegt door het boek heet door de vlotte en fijne schrijfstijl. De meeste hoofdstukken eindigen erg spannend wat erg verslavend werkt. De personages zijn ook erg goed verwerkt en in het verhaal gebracht waardoor je ook met de personen meevoelt.

Dit boek is zeker een aanrader om te lezen en een absolute zomerthriller waar je zo doorheen vliegt!

Meer recensies van Readwithcarr