Je kent me toch – Leanne Pots

Readwithcarr 17 april 2024
De cover van dit boek vond ik erg leuk en sprak mij ook meteen aan. Ik hou van dit soort covers. Je ziet hier het mooie platteland er op terug en de cover geeft mij ook ‘small town vibes’. Het straalt natuur, rust en vrijheid uit en dit is een erg passende cover voor het boek. Ook past de cover van dit boek goed bij deel 1 uit de serie. Een leuk weetje is dat dit boek heel goed los te lezen is zonder dat je deel 1 heb gelezen.

Dit verhaal leest erg vlot weg en vanaf het openslaan van het boek zat ik er direct in. Je volgt verschillende gebeurtenissen van vroeger in dit verhaal en je leert hierin wat bepaalde keuzes die je maakt je leven enorm kunnen veranderen. In dit verhaal komt het christelijke geloof ook aan bod en dit is een beetje de rode draad. Alle personages komen goed terecht en de verschillende verhalen zijn mooi en goed omschreven.

Het is een super mooi, hartverwarmend en een realistisch verhaal. Het boek leest erg vlot en de verschillende onderwerpen in dit boek zijn erg origineel. Dit boek heb ik gelezen met een lach, en het heeft mij een hele wijze les meegegeven. Namelijk: Hou geen rekening met anderen als je een beslissing maakt. De keuzes die jij maakt zijn voor jou alleen en niemand hoeft hier een oordeel over te hebben, want de keuzes die je maakt maak je voor jezelf <3

Meer recensies van Readwithcarr