Zoals sneeuw valt - Erin Doom

Readwithcarr 01 mei 2024
De cover van dit boek vond ik erg mooi en sprak mij ook meteen aan. De titel komt mooi overeen met de cover en valt dus erg mooi samen!

In dit verhaal ga je mee met Ivy, ze verhuisd naar Californië na een groot verlies. Nu zal ze bij John en zijn zoon Mason gaan wonen. Een probleem.. Mason wilt haar daar niet. Mettertijd voel de aantrekkingskracht tussen die twee, een soort haat/liefde situatie. Ik heb daar een zwak voor.. het aantreken en afstoten van elkaar in boeken…

In het begin van het verhaal is er nog veel onduidelijk, bijvoorbeeld wat er is gebeurd waarom Ivy nu moet verhuizen maar in de loop van het boek word alles langzaam duidelijk.
De personages in dit boek leer je heel goed kennen. Je krijgt te lezen hoe ze denken en wat hun gevoelens zijn. Dit is erg fijn, zo kom je echt diep in het verhaal en voelt het alsof je de personages persoonlijk kent.

Dit boek is zeker een aanrader om te lezen en een vlot, emotioneel en meeslepend verhaal waar je zo doorheen vliegt!

Meer recensies van Readwithcarr