Complex

Rebecca 14 januari 2022
Complex van Marelle boersma ligt al een paar jaar in me kast en steeds begonnen in een ander boek. Maar nu eindelijk begonnen samen met iemand zodat je er over kan praten.

In het begin vond ik het verhaal niets voor mij en als ik de schrijfster nog niet zou kennen was ik gestopt. Maar omdst het een boek van Marelle was wou ik er toch doorkomen. Al heb ik wel effe getwijfeld. En blij dat ik de knoop heb doorgehakt en door ben gegaan.

Het duurde lang voordat ik het spannend vond worden en pas tegen het einde kwam de puntje op je stoel spanning waardoor je niet wou stoppen. Ook pas tegen het eind kom je er achter wat de proloog met de rest van het verhaal te maken heeft en dat had ik heel anders verwacht.

Al met al een niet slecht verhaal.

Meer recensies van Rebecca