Feitelijke onwaarheden bij elkaar gegooid

Dit boek staat vol feitelijke onwaarheden en persoonlijke meningen die worden verkocht als feiten.
Een klap in het gezicht van iedereen die kampt met deze problematiek.

zie ook: https://www.bookaholic.nl/boekreview/boekreview-hij-zij-was-de-liefste-maar-ook-de-ergste-emelie-van-laar/
Citaat recensie:
"Leven met een persoonlijkheidsstoornis is lastig. Een deel van de mensen wilt graag geholpen worden, een ander deel niet. Je kunt herstellen van een persoonlijkheidsstoornis. Sterker nog: 1 van de 3 mensen met een persoonlijkheidsstoornis herstelt volledig. Met 1 van de 3 mensen met een persoonlijkheidsstoornis gaat het na verloop van tijd veel beter. 1 van de 3 mensen met een persoonlijkheidsstoornis blijft veel problemen houden. Er is veel hulp. Heb je last van een psychische problemen of een persoonlijkheidsstoornis? Schaam je niet, je kunt écht geholpen worden. Hulpverlening is er om jou te helpen, zodat ook jij kunt genieten van jouw bestaan op deze aardbol. Het leven is al zo kort. Makkelijk is het misschien niet, ik kan het me (zeker met boeken als deze) goed voorstellen dat je je schaamt, maar uiteindelijk kan ook jij gelukkig worden. Informeer bij je huisarts voor de mogelijkheden als je denkt dat je hulp nodig hebt" (Nancy Mia)

Meer recensies van RoosHanemaaijer