Bloedstollend

Rosan van der Lee 14 augustus 2019
Wederom weer een heerlijk spannend verhaal van Maren Stoffels. Net als Escape Room wist ook dit boek mij te boeien. Ik heb het dan ook in één (nou ja, twee) ruk(ken) uitgelezen.

De personages zijn doordacht omschreven en al vrij snel wist ik wat er met de moeder van Dylan aan de hand was. Het feit dat het verhaal uit verschillende perspectieven wordt verteld (Sofia, Dylan, Quin en Reza) kan verwarrend werken voor sommige mensen, maar ik vond het in dit geval niet vervelend. In het begin begrijp je nog niet zo goed wat Reza te maken heeft met de andere drie hoofdpersonen, maar daar kom je gauw genoeg achter.

De scènes zijn spannend beschreven en dat maakt dat je dit boek eigenlijk ook gewoon zo snel mogelijk wilt uitlezen. Ik zie een verfilming wel zitten!

Meer recensies van Rosan van der Lee