Heer-lijk!

Als je in het eerste deel van je verhaal een verwijzing doet naar een legendarische scène uit een van mijn favo-series allertijden, dan heb je bij mij al een megavoorsprong. Wat een heerlijke, luchtige verhalen om te lezen. Bij elke aflevering waande ik me echt in Barcelona, Reykjavik of Rome.

Petra Kruijt heeft een vlotte schrijfstijl. Het enige minpunt dat ik zou kunnen bedenken is het feit dat in elke aflevering bepaalde zaken wederom worden toegelicht. Afijn, dat is geen schande. Dat weet je tenslotte als je zo'n bundel leest.

Zojuist heb ik deel 2 op mijn e-reader gezet (lange leve de online bieb) en als ik die deze week uit heb, ga ik het verhaal lezen over hoe Hannah de quarantaine beleeft. Daarna beland ik, denk ik, in een lichtelijk gat...

Meer recensies van Rosan van der Lee