De grootheerser, ontknopping van een liefdesverhaal en een strijd om de heerschappij van de negen rijken.

RTvanKampen 06 maart 2023
Ik heb met veel plezier het tweede deel van Aya gelezen. Het verhaal groeit, net als de personages en gaat langzaam naar een climax. Ik werd gegrepen door het verhaal, de 9 rijken en de personen die dit verhaal tot leven brengen. En door Aya die gaandeweg het verhaal groeit en in haar voorbestemde rol komt. Ook hier zit weer van alles in, het is een consistent verhaal met een goed doordacht plot. Boek gaat van een goed boek naar een spannend verhaal en eenmaal bij het laatste gedeelte wordt er een zeer levendige strijd beschreven die het tot een onvervalste page-turner maakt. Dit is het tweede deel van Aya en tevens het tweede boek van deze schrijfster en dat is aan niets te merken. Ik vind dat deze dame, net als de hoofdpersoon in het boek, wat je noemt, een gave heeft. Ik kijk uit naar haar volgende boek.

Meer recensies van RTvanKampen