beter dan deel 1

In 2 dagen uitgelezen! Wat een heerlijk vervolg. Ben ik bevooroordeeld? Vast. Maar ik heb gewoon oprecht genoten van het spannende verhaal, de taboeloze sfeer, het onverwachte mysterie, de smaakvolle erotische scenes, de magie en de humor. Meer humor dan in het eerste boek. Ik heb ergens spijt van mijn 5 sterren voor boek 1 want dit verdient meer. Dus 5* is zeker verdiend!
-----
Zo lastig om iets te schrijven over het verhaal zonder teveel te verraden. Als je deel 1 gelezen hebt wil je deel 2 niet missen. Al vind ik 2 dus beter dan 1 en kan het zeker apart gelezen worden. Er wordt voldoende terug gekeken naar boek 1 om het te begrijpen zonder dat gelezen te hebben denk ik. Maar met is wellicht wel beter.
-----
Enige minpuntje (en dat is echt een detail) jammer dat er weer voor poker gekozen is. Maar dat is spreekwoordelijk muggenziften.
humor & vrije taboeloze sex & spiritualiteit & voor mij een pageturner

Ik kan niet wachten op deel 3 al zal ik 1 en 2 vast nog een keer lezen!

S.

Meer recensies van SachaStraatman