Verbluffend, bizar goed

Sanne Brugel 07 juni 2020
Ook dit boek is belachelijk goed, net als het eerste deel. Ik heb genoten van de spanning, de opbouw en de schrijfstyle.

Vanaf het begin af aan is dit een spannend boek, en daar waar je denkt dat het niet spannender kan wordt het toch nog meer en meer. En daar waar je denkt dat er niet meer verrassingen kunnen komen, lees je nog meer onverwachtse wendingen. Ik werd enorm in het boek gezogen en bedacht me tijdens het lezen een hoop dingen af. Wat is er precies in 1993 gebeurd ? Hoe zit die vriendengroep in elkaar ? Wie heeft wat gedaan ? Allemaal vragen waar je pas aan het einden antwoorden op krijgt.

Dit boek heeft veel verschillende personages met ieder hun eigen rol. Elk personage komt goed en duidelijk aan bod zodat je precies weet wie welk aandeel heeft in het verhaal. Naast spanning zit er ook een deel romantiek in dit verhaal. Privé situaties met ieder zijn eigen stuk verdriet en vreugde. Spanning en romantiek zijn erg goed in balans.

Je kan veel zeggen over deze schrijfster, maar één ding is zeker: ze kan maar wat goed schrijven. Verbluffend, bizar goed. Een zekere aanrader, ik hoop snel het volgende deel te kunnen lezen.

Meer recensies van Sanne Brugel