Het perfecte boek voor als het buiten regent

Sannevaneck 08 maart 2024
In dit boek volgen we Viv, een orc die haar droom achter na gaat. Ze laat haar gewelddadige verleden achter en vertrekt naar de plaats Thune. Hier begint ze haar eigen koffietentje. Maar hoe doe je dat op een plek waar nog nooit iemand van koffie gehoord heeft. En wat doe je als zowel oude als nieuwe rivalen je in de weg komen te staan om je droom waar te maken.

Wat heb ik genoten van dit boek, de sfeer die de wereld en de karakters uitstralen was precies wat ik nodig had terwijl ik met mijn kleedje en kopje thee op de bank aan het lezen was (terwijl het buiten regende). Ondanks dat de pacing van het boek vrij langzaam is, kreeg de schrijver het toch voor elkaar om me geïnteresseerd te houden voor het aankomende hoofdstuk.
Dit boek heeft veel laagjes en boodschappen. Zo gaat het boek over vriendschappen en acceptatie, maar ook over je passie volgen en iets doen wat je leuk vindt. Het is daarom ook een inspirerend boek.

Ik raad dit boek aan aan iedereen die even klaar is met de negativiteit van de wereld en even behoefte heeft aan een hartverwarmend boek.

Meer recensies van Sannevaneck