Heldere boodschap

Schafferestraat 18 november 2019
De Amerikaanse pionier, om te helen met behulp van affirmaties, schreef een tiende titel. Het is een praktisch boek geworden. Mijn eerste indruk was een eigentijds boek met pasteltint gekleurde kaft.

Op 125 pagina’s maakt zij duidelijk, waarom bewuste gedachten belangrijk zijn. Luister naar je zelf en schrijf daarna positieve wensen op. Beantwoord de vragen in de thematische hoofdstukken en wees dan bewuster.

Het gaat haar om je gezin, families, buurt, vrienden en werk. Ook geluk en gezondheid kan je zelf hiermee gericht wensen. Vergeving en verslaving zijn 2 verschillende hoofdstukken waar het gaat om overtuigingen.

De auteur hielp zichzelf bij een ernstige ziekte door bewust positief te gaan denken. Ze overwon haar angst en ziekte. Visualiseren (beter voorstellen) laat ons eerst ervaren en maakt dat realiteit.

Ik beveel dit boek aan iedereen, die aan zichzelf wil werken. Doe daar uw voordeel mee. De prima uitgever Ankh Hermes helpt u aan de boeken van Louise Hay.

Meer recensies van Schafferestraat