Goede inleiding

Schafferestraat 15 maart 2020
Deze Ierse psychologe herinnert ons aan de betekenis van de mythen. Zij verhaalt over de Aarde. Zij zingt met de vogels. Zij droomt met de Aboriginals. Zij gaat diep in op de communicatie met de natuur. Als voorbeeld neemt ze o.a. de betoverende ervaringen van kinderen. Kinderen staan meer open voor de veranderingen. Dit boek is voor alle leeftijden, die open staan voor het verwonderen.
Het citaat van Sioux filosoof Vine Deloria heeft me intens geraakt: ‘Stenen zijn de meest perfecte wezens als autonome entiteiten, die hun onderlinge relaties hebben bepaald en veel weten over de vraag, hoe iedere andere entiteit zou moeten leven’. De natuur is onze bewuste informatiebron. Verbind je gerust daarmee. Inspiratie zal je leven verrijken!

Meer recensies van Schafferestraat