Verrassend spannend en vlot verhaal

shannah bielen 28 december 2019
Libby, haar man Justin en hun dochter worden ontvoerd vanuit hun beveiligde woning door drie mannen. Die nemen hen mee naar een leegstaande gevangenis. Een gevangenis die gebouwd is door het bedrijf van Justin, maar nooit in gebruik is genomen door de overheid. Justin kent het gebouw en weet dat je er niet kunt uit ontsnappen.

De directie van het bedrijf van Justin huurt Tessa Leoni (voormalige State Police) in om de verdwijning van het gezin te onderzoeken en de privébelangen in het onderzoek te behartigen. Samen met een plaatselijke sheriff Wyatt gaat Tessa op zoek het gezin.

Ondertussen blijkt dat in het ogenschijnlijk gelukkige gezinnetje van Libby elk lid wel geheimen heeft. Justin heeft Libby bedrogen. Libby ontdekte dit een halfjaar geleden, waarop ze haar vlucht zoekt in pillen en verslaafd wordt. Hun dochter Ashlyn blijkt zwanger te zijn. Vertrouwen ze elkaar nog genoeg om te kunnen samenwerken om te ontsnappen?

Ik had het eerste deel met Tessa Leoni niet gelezen en dit is ook niet nodig om dit boek te kunnen lezen. Aangeraakt leest vlot, is spannend en heeft op het einde nog een verrassende wending.

Meer recensies van shannah bielen