Pageturner vol met liefde, angst en vriendschappen.

Shemene 12 juni 2020
Raak me. Niet. is het eerste deel van een duologie die is geschreven door Laura Kneidl. Het verhaal gaat over Sage die zonder geld aankomt op de universiteit in Nevada. Ze is vertrokken uit Maine in haar oude Volkswagenbusje omdat ze graag opnieuw wilt beginnen. Ze ontmoet Luca en overwint steeds meer van haar angsten terwijl hij eigenlijk alles is waar ze bang voor is.

Laura Kneidl heeft een fijne en makkelijke schrijfstijl waardoor het boek snel weg leest. Vanaf hoofdstuk één weet Kneidl de lezer voor zich te winnen. Dit komt mede doordat je wilt weten wat precies het geheim van Sage is. Dit word namelijk niet gelijk verteld maar steeds een beetje duidelijker naarmate je verder in het boek komt.

De gebeurtenissen in het boek sloten goed bij elkaar aan waardoor het boek fijn was om te lezen. De ik-vorm had in dit verhaal ook zeker een toegevoegde waarde. Alle gevoelens werden goed omschreven waardoor dit boek realistisch is. Ook worden de personages goed uitgewerkt en je maakt een groei mee van meerdere belangrijke personen. Door de cliffhanger op het eind ben wil je ook gelijk verder in het volgende deel. Dit heeft Kneidl slim gedaan! ;)

Dit boek was een pageturner vol met liefde, angst en vriendschappen.

Meer recensies van Shemene