Spannend maar met wat slordigheden.

Shiva 25 mei 2023
Een spannende thriller waarbij ik tijdens het lezen op internet zocht naar werken van Caravaggio.

Wat mij tegen ging staan was de grote onzekerheid van Valentina. Je komt bij zo'n speciale dienst niet te werk als je zo onzeker bent en dat weet de auteur uit eigen ervaring bij die dienst heel goed.

Het is verwarrend dat personages de ene keer alleen bij voornaam en de andere keer alleen bij achternaam genoemd worden. Al lezende denk je daarom steeds wie wordt er nu bedoeld?
Tot slot een tip aan de redacteur en/of de vertalers. In het begin staan een paar uitglijders. Hen en hun wordt door elkaar gehaspeld. Bijvoorbeeld: als je aan mensen iet overhandigt geef je dat niet aan hun maar aan hen. Zo ook: je zegt niet iets tegen hun maar tegen hen.
Het verhaal is 4 sterren waard maar door alle slordigheden geef ik het 3 sterren

Meer recensies van Shiva