Prachtig!

Sietske1 29 december 2020
Wat een prachig boek. In heet begin had ik wat moeite met de schrifjstijl. Het deed me denken aan het boek De honderjarige man die uit het raam klom en verdween. Alleen was dat een komisch boek. Ik vond het door de schrijfstijl moeilijk om een band te krijgen met Liesel. Door de lovende recencies heb ik toch doorfelezen. En wat ben ik daar blij om!

Het boek greep me soms echt naar de keel. Dan vond ik de komische schrijfstijl juist wel fijn, want dan kwam ik weer uit mijn neerslachtige bui en kon ik het boek weer verder lezen ik wilde namelijk gewoon een boek lezen en niet geen details over de gruwelen lezen. Ik vond dat de schrijver dit heel mooi heeft gedaan. De gruwelen kwamen bij mij hard aan, maar de schrijfstijl trok me uit de walging en liet mij weer verder lezen.

Meer recensies van Sietske1