Saaie beknopte reisgids met een verhaal.

Sietske1 05 juni 2021
Ik hou zelf erg van reizen, dat is de reden dat ik dit boek gekozen heb. Het leek me een geweldige combinatie: een verhaal met ondertussen informatie over een boeiende reis.

Maar het boek pakte me totaal niet. Ik miste enthousiasme tijdens het lezen over de plaatsen. Ik vond het meer een zakelijke zeer beknopte reisgids : in deze stad vind je deze kerk. Hij gebouwd in het jaar.. bla bla. Aan bijna elke bezienswaardigheid werden 3 tot 5 zinnen besteed, waardoor je technisch wist wat ze bezocht had, maar niet wist of het de moeite waard was.

Verder hoop ik dat de schrijfster meer genoten heeft van haar reis, en dat ze niet constant met George bezig is geweest.

Het is wel een bijzonder verhaal hoe zoiets in zijn werk gaat. Dat vond ik wel een beetje interessant en de enige reden waarom ik het uitgelezen heb.

Meer recensies van Sietske1