One of a kind

Sietske1 02 mei 2021
Mooi boek! Ik vond het erg boeiend om deze theorie uitgewerkt te zien in een boek. Originieel! Ik vond de film Titanic er goed in verwerkt. Ook erg origineel en goed bedacht van de schrijfster. Hierdoor leek het alsof je hetzelfde verhaal volgende, maar nu niet vanuit het oogpunt van Rose en Jack. Er kwamen dezelfde personen in voor (logisch) maar ook dezelfde teksten en scenes. Hierdoor kwam zowel de film als het boek heel geloofwaardig over.
Ik vond de schrijfstijl wat minder. Er werd regelmatig iets herhaald, en op een gegeven moment dacht ik :ja, nou weet ik het wel.
Misschien was ik te ongeduldig, want ik wilde heel graag weten waarom er zoveel mensen verdronken waren, terwijl het plan was om ze allemaal te redden.
Het verhaal is zo goed in elkaar gezet. En het is echt one of a kind.

Meer recensies van Sietske1