Heel mooi, wel ingewikkeld

Sietske1 19 november 2020
Vanaf de eerste bladzijde zat ik in het verhaal. Ik werd echt het boek ingezogen. Jammer genoeg was dat toch vrij snel over. Ik heb de serie niet gezien.
In het hele boek worden, uit mijn hoofd, 8 personages gevolgd. Elk hoofdstuk wordt door een ander beleefd. Ik vond 8 personen teveel. Bij elk hoofdstuk moest ik terugdenken: Wat had dit personage ook alweer meegemaakt, een paar hoofdstukken geleden. Voordat ik het allemaal weer op een rijtje had, zat ik er net weer helemaal in, was het hoofdstuk alweer uit. Dan kon ik weer aan een nieuw hoofdstuk met een ander personage beginnen. Namen leken veel op elkaar (Tyrion en Tywin), regelmatig hadden mensen ook nog bijnamen en de familiebanden vond ik ook erg ingewikkeld,
Toch geef ik het boek 4 sterren, want het is zo mooi geschreven en meer naar het einde toe, begon ik familiebanden en geschiedenissen te begrijpen en wist ik de bijnamen en namen van personen.

Aan het eind van het boek, werden familiebanden uitgelegd. Waarschijnlijk had ik het fijner gevonden om dit an het begin te lezen. Alhoewel je dan misschien teveel gaat terugbladeren.
Ik ga zeker deel 2 lezen!

Meer recensies van Sietske1